Uvažujete nad tím, že si založíte vlastní e-shop? Je to dnes skvělá alternativa toho, jak začít podnikat. Zejména nyní v době krize je to prakticky bezpečný způsob, jelikož s uzavřenými obchody došlo k výraznému zvýšení objednávek v online světě. Pakliže tedy zvažujete vlastní e-shop, zvažujete možná o modulu WooCommerce, o kterém jste se dočetli na internetu. Jedná se o bezplatný zásuvný modul, který dodnes využívá víc než čtvrtina internetových obchodů celého světa. Díky své jednoduché instalaci a také širokým možnostem je WooCommerce poměrně oblíbeným, ale otázkou je, nemá náhodou on nějaké roupy?
Samozřejmě každá věc má svůj rub a líc a ani v případě WooCommerce tomu není jinak. I tento zásuvný modul pro internetové obchody má své výhody a nevýhody, proto se na něj pojďme podívat objektivně, aby bylo přemýšlení o něm zkrátka snazší.
Výhody WooCommerce
Nejdříve se pozastavme nad výhodami tohoto zásuvného modulu pro e-shopy. Jeho předními výhodami je především cena. Jak jsme zmínili, jedná se o bezplatný zásuvný modul pro e-shopy, který vám tedy nijak nezasáhne do vašeho firemního rozpočtu.
Kromě toho je jistým plusem i vzhled tohoto modulu. Jelikož má WordPress nespočetné množství šablon, nemusíte shánět grafika pro svůj e-shop, tudíž jen nainstalujete WooCommerce, který s redakčním systémem bude držet basu.
A samozřejmě nesmíme zapomenout na vysokou funkčnost, což je také další výhoda tohoto modulu. Díky vysoké funkčnosti bude váš e-shop lépe zabezpečen, snadno ho propojíte se sociálními sítěmi nebo zkvalitníte i obrázkovou inzerci e-shopu.
Nevýhody WooCommerce
Jak již bylo zmíněno výše, i WooCommerce má své nevýhody. Patří k nim do jisté míry to, že je tak světově rozšířený. Bývá tak daleko více ohrožen hackery, kteří se snaží takové e-shopy napadnout. Další nevýhodou se jeví taky to, že majitel e-shopu nemůže spoléhat jenom na program. Jakožto majitel e-shopu se musíte o e-shop starat a věnovat čas jeho vylepšování. Program to za vás neudělá.