Základní triky pro úspěšné PPC kampaně

Základní triky pro úspěšné PPC kampaně

Vstupujete na podnikatelské pole, nebo se zde už pohybujete nějaký ten pátek, ale úspěch se zatím příliš nedostavil? Ať už je to tak či onak, je načase se pustit do reklam. I když je to jenom další investice, dostane vás do povědomí rychleji a lépe, než kdybyste do reklamy neinvestovali. Ideální jsou takzvané PPC kampaně. Prozradíme vám základní triky, které vedou k úspěšným kampaním.  

Stanovte si snadno měřitelné cíle 

I kdyby z kampaně nevzešel ani jeden zisk nebo jedna zakázka, minimálně se tím zvýší dosah. Je zapotřebí si uvědomit, že reklamou si nekupujete zisky, ale spíše data, se kterými si můžete poté snadno hrát. 

Abyste získali co nejvíce relevantních dat, musíte si stanovit měřitelné cíle. Čili v případě e-shopu měřte objednávky, nebo alespoň prokliky na dané zboží. Měřte odeslané poptávky, nebo alespoň přechod ke kontaktnímu formuláři.  

Více kampaní nemusí být na škodu 

I když možná z mnoha stran slýcháte, že pouštět se do více než jedné kampaně není dobré, neposlouchejte. Většího množství kampaní se opravdu nemusíte obávat, záleží jenom na tom, čeho se budou kampaně týkat. Propagovat můžete souběžně například sebe jako firmu, a k tomu navíc jeden z on-line produktů, který nabízíte.  

Je samozřejmě důležité, aby kampaně dávaly smysl. Pokud smysl dávat nebudou, je samozřejmě zbytečné je pouštět do světa. Jestliže vám to ale smysl dává, proč do více kampaní nezainvestovat, jestliže to finanční rozpočet společnosti dovoluje? 

Odrazte se od nákupního procesu 

Pokud s reklamou teprve začínáte, měli byste se odrazit od tradičního nákupního procesu. Ten pojednává o čtyřech fázích, konkrétně o fázi SEE tedy vidět, pak THINK, přemýšlet, DO, dělat, CARE, pečovat.  

V první fázi se lidé teprve dostávají do vaší škály klientů. Seznamují se s vámi, zjišťují, že existujete. V druhé se pak aktivně hledají produkty nebo služby, čtou se reference související s vaší firmou a další. Ve třetí fázi se učiní ono rozhodnutí, že se s vámi začne spolupracovat, a čtvrtá je pak ve vašich rukou – lidé jsou už vašimi zákazníky a je jenom na vás, jak s touto skutečností naložíte. 

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *