Jak zlepšit výsledky e-shopou

Jak zlepšit výsledky e-shopou v Shoptetu

Provozovat e-shop je dnes zlatý důl. Pokud jste majitelem e-shopu, pravděpodobně máte e-shop udělaný buď na platformě WooCommerce, což je zastaralejší a složitější možnost, nebo máte e-shop vytvořený v Shoptetu, což je inovativnější a propracovanější alternativa. Jestliže jste majitelem e-shopu, jenž funguje na platformě Shoptet, máme pro vás několik tipů, jak zlepšit výsledky a jak dostat e-shop do podvědomí budoucích klientů.

Tipy, které doporučujeme a které mají zlepšit výsledky vašeho e-shopu, jsou doporučovány na mnohých zajímavých konzultacích. Nechte se inspirovat a zlepšete pozici e-shopu ve vyhledávání.

1) Pojmenujte kategorie, napište titulek

Pojmenování kategorií je samozřejmost, která se doporučuje a na kterou se většinou nezapomíná. Na co se však zapomíná, jsou popisy či případně titulky jednotlivých kategorií. Ty by měly obsahovat klíčová slova, mimo jiné mohou obsahovat i odkazy odkazující na jiné kategorie e-shopu. Tak se propojí obsah, zlepší se pozice ve vyhlese pozice ve vyhledávání a váš e-shop se bude radovat z mnohem lepších výsledků.

2) Registruje e-shop u vyhledávačů

Vyhledávačům to chvilku trvá, než zaregistrují novou webovou stránku či e-shop. Můžete tomu však dopomoct, a to tak, když registrujete novou doménu u Google SearchConsole nebo v případě Seznamu v Seznam Index Checker. Do Seznamu je možné přidat stránku ručně, a to vyplněním formuláře.

3) Spusťte placenou inzerci

V internetovém světě platí, že je vyzdvihováno to, co je placené. Pokud si zaplatíte inzerci například u velkých zprostředkovatelů, jako je Heuréka nebo Zboží.cz, budete mít jistotu, že vás zákazníci rychleji najdou a že rychleji přejdou na váš e-shop. I když je to investice, vyplatí se a brzy se vrátí.

4) Komunikujte se zákazníky

Největší chybou je, že necháváte zákazníky, aby vás vytlačili ze své paměti. Využijte e-mailové komunikace.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.