Knihy, které by si měl přečíst každý copywriter

Knihy, které by si měl přečíst každý copywriter

Ať už dělá člověk cokoli, jakékoli povolání, ať už pracuje v jakémkoli oboru, měl by se neustále vzdělávat. Jen tak může být člověk v daném oboru nejlepší. U copywriterů to platí dvojnásob. Copywriteři mohou za to, co se dočteme na internetu. Tvoří neotřelý, poutavý a čtený text, který docílí toho, že se na danou webovou stránku opravdu neustále vracíme. Právě copywriteři však musí mít bohatou slovní zásobu, bez které to opravdu nejde. Musí se neustále učit, k tomu ostatně slouží i knihy, které by si každý copywriter měl přečíst. Víte, jaké to jsou?

Ať už jste copywriterem, chcete se jím stát nebo máte někoho ve svém okolí, kdo se za copywritera označuje, doporučujeme níže zmíněné výtisky, které stojí za přečtení. Udělejte si chvilku a vzdělávejte se.

Web ostrý jako břitva

Prvním doporučovaným výtiskem je kniha “Web ostrý jako břitva”, který má na svědomí spisovatel Jan Řezáč. Jedná se o výjimečnou knihu, která zasahuje do mnoha oborů, dokonce se dozvíte něco málo o budování značky, zákaznickém výzkumu nebo o byznysové strategii.

Copywriteři mohou přijít na to, že se nikdy nesmí zaseknout jen na textech, ale že je potřeba sledovat i mnoho dalších věcí. Copywriter, který umí jen psát, to nemůže dotáhnout daleko.

“Chcete vytvořit weby ostré jako břitva? Pak potřebujete vystoupit z davu nadšených laiků.”

Kraď jako umělec

Pokud toužíte po zajímavém papírovém výtisku, doporučujeme knihu “Kraď jako umělec”, kterou má na svědomí Austin Kleon. Kniha je zajímavá kniha, která vám může otevřít oči hned během vašich začátků. Kniha dokáže motivovat, dokáže vás nakopnout k tomu, abyste své projekty, ať už jsou jakkoli šílené, realizovali. Mohou vám dodat chuť do práce, budete si jednoznačně říkat, proč jste si danou knihu nepřečetli už dávno. Tak kdy se do čtení pustíte vy?

“Máš všechno, tak začni.”

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *