Rozhodli jste se rozjet internetový byznys? Chcete začít vydělávat díky své webové stránce? V tom případě byste se měli informovat o druzích a formách internetové reklamy. Reklama je rozhodně velice důležitá, o tom není sporu ani pochyb. V současné době se však většina majitelů webových stránek uchyluje k reklamě na sociálních sítích, která má sice skvělý dosah, na druhou stranu to není jediná forma či druh internetové reklamy. Existuje mnoho dalších druhů a forem.
Pokud jste se rozhodli vydělávat na internetu, nabízí se otázka, jaké konkrétní formy či druhy reklamy máme. Seznamme se s těmi nejčastějšími a nejvyužívanějšími, které vám mohou přinést velkou návštěvnost vaší webové stránky.
PR články
Jednou z mnoha reklam jsou PR texty čili PR články. Jedná se o články, které jsou psané za účelem získání zpětných odkazů. Je to jedna z velice efektivních forem linkbuildingu, ale dejte si pozor na to, abyste publikovali reklamní text na webu, který s vámi nějak souvisí. Publikovat PR text na webu, který není tematicky podobný s tím vaším či s vaším nabízeným produktem, to je hloupost, která se nemusí vyplatit.
Reklamní bannery
Dalším druhem internetové reklamy jsou reklamní bannery, které jsou skvělé, pokud chcete svou webovou stránku zpropagovat. Buď si můžete zaplatit to, že vyvěsíte banner na navštěvovaném webu, nebo je zde možnost výměny jednotlivých bannerů. To znamená, že nabídnete svůj web pro umístění banneru, oplátkou bude vyvěšení vašeho banneru na tom webu, který si u vás banner vyvěsí.
PPC reklama
Také existuje takzvaná PPC reklama, což je velmi rozšířená forma propagace. Zkratka znamená Pay per click čili platba za prokliknutí. Díky tomu se můžete zviditelnit třeba mezi výsledky vyhledávání, najednou budete mezi prvními stránkami, které Google nebo Seznam vyhledají po zadání dotazu.