Tipy pro efektivní využití Facebook reklamy

Tipy pro efektivní využití Facebook reklamy

Facebook nemusíme dlouze představovat. Je to pravděpodobně nejznámější a dnes také nejvíce mocná sociální síť. Každým rokem rostou zisky této společnosti, a to hlavně díky reklamě, která je atraktivní opravdu pro mnoho lidí. Facebook reklamu zakládají jak drobní živnostníci, tak velké firmy, jelikož vědí, že je to levná, leč velice efektivní reklama, která přinese ovoce. I když si většina lidí najímá specialisty na facebookovou reklamu, jiní to chtějí zkusit nejdříve sami. Ostatně jak pro specialisty, tak pro samouky máme několik tipů, jak efektivně využít reklamu na Facebooku.  

I když je reklama na Facebooku levnou záležitostí, úspěchu se dočkáte jen v případě, že ji budete opravdu efektivně cílit. To je ostatně náš první tip. Správné cílení FB reklamy je velice důležité, jinak reklama nepřinese takové ovoce, jaké by přinést mohla. Nesnažte se zavděčit všem, ale snažte se co nejvíce specifikovat člověka, na kterého míříte.  

Tipy pro využití FB reklamy 

  • Při úpravách rozměrů obrázku nebo při touze do obrázku vnést text vám pomůže grafický editor Canva, který je velice jednoduchý. Jedná se o takovou online aplikaci, která je ve své základní verzi zcela zdarma. Základní verze zcela dostačuje, zejména pokud netvoříte reklamu pro obrovskou firmu.  
  • Při tvorbě facebookové reklamy doporučujeme využít “Podobný okruh uživatelů”. Facebook na základě fanoušků vaší stránky najde lidi s podobným nebo stejným profilem, na základě toho vygeneruje pro vás snad efektivní reklamu.  
  • Rozhodně má smysl cílit i na vlastní fanoušky, stejně se taková reklama ukáže jen asi deseti procentům z nich.  
  • U FB reklamy je vždycky nejdůležitější obrázek, proto se s ním snažte zaujmout. Pokud nezaujmete, text, ať už by byl sebevíc dobrý, nezaujme taky, jelikož si ho nikdy ani nepřečte. Musí zaujmout obrázek jako takový.  

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *