Sdílení obsahu na sociálních sítích

Kdy a jaký obsah sdílet na sociálních sítích?

Žijeme v době sociálních sítí – to nikdo nemůže popřít. Internet je tu dneska nejen pro to, aby nám ulehčil život, ale taky je tu zejména proto, abychom mohli být v kontaktu s těmi, kteří jsou od nás bohužel daleko, a to z jakéhokoliv důvodu. Na sociálních sítích průměrně trávíme tři hodiny denně, což je strašně moc, pokud si k tomu připočteme hodiny, které strávíme v práci nebo v dopravě, poté spánek či jiné další aktivity našeho dne. Díky tomu, že jsou sociální sítě tak hojně navštěvované, je to jedno z nejlepších míst, kde můžete sdílet své názory, myšlenky, ale taky reklamu.

Reklama na sociálních sítích patří k těm nejlevnějším a zároveň nejefektivnějším reklamám vůbec. Osloví skutečně obrovské kvantum lidí, což jistě ocení každý, kdo do reklamy nechce zrovna dvakrát investovat. SEO konzultanti, kteří se například starají o nějaký web, by měly vědět, kdy mají sdílet jednotlivé příspěvky webu, aby oslovily co největší množství lidí. Jestliže to nevíte, poradíme vám.

Zároveň vám nabídneme taky pár rad, které rozhodně oceníte.

Začněme radami:

Co se týče již zmiňovaných rad, často se zapomíná na kvalitu sdíleného obsahu. Lidi si vašeho příspěvku sice všimnou, ale všimnou si ho tím stylem, že ho jenom projdou letmo očima. Takto to ale nefunguje – je třeba myslet na kvalitu obsahu, protože jenom kvalitní příspěvek bude sdílen dál a dál a následně osloví ještě větší okruh lidí. Taky by se měly příspěvky sdílet pravidelně – lidé si na to zvyknou a budou s příspěvky počítat. Stejně tak by se lidé neměli bát využívat například plánování, které jim dost ulehčí čas.

Kdy se vyplatí příspěvky sdílet?

Sdílení příspěvků se liší v závislosti na tom, na jaké sociální síti příspěvek vlastně sdílíte. Pokud sdílíte příspěvek na Instagramu, vyplatí se sdílet příspěvek například v ranních hodinách (do devíti hodin ráno), protože je dokázané, že lidé hned po probuzení kontrolují sdílený obsah. Na Facebook však publikujte spíše odpoledne až navečer – od sedmnácté do devatenácté hodiny. Později večer si příspěvků už málokdo všimne.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.