Jakých chyb se nejčastěji dopouštíme při tvorbě e-shopu?

Jakých chyb se nejčastěji dopouštíme při tvorbě e-shopu?

Přemýšlíte nad tím, že se postavíte na vlastní nohy a že si založíte svůj vlastní e-shop? To je skvělý nápad, ovšem nepouštějte se do tvorby e-shopů sami. I když si myslíte, že e-shop zvládnete vytvořit, raději si zaplaťte profesionála v oboru, jelikož právě on se vyvaruje chybám, kterých se při tvorbě e-shopu lidé dopouští. Samozřejmě ani on nemusí být neomylný, proto se podívejte na seznam těch nejčastějších chyb, k nimž během zařizování či během tvorby e-shopu dochází, a vyvarujte se jim.  

Nemusím investovat do ničeho, e-shop začne prosperovat hned po založení 

Ach, ta bláhová myšlenka, že e-shop bude prosperovat, aniž bychom do něj museli dávat nějaké peníze. E-shop se opravdu nerozjede sám, potřebuje trochu “nakopnout”. Musíte se postarat o reklamy a propagace, přes to zkrátka nejede vlak. Investujte do propagačních materiálů, zaplaťte si někoho, kdo se vám postará o reklamu. Zkrátka musíte z počátku investovat, až poté se vám mohou investice vracet.  

Samozřejmě je nutné říct, že ani tehdy, kdy budete investovat kupříkladu deset tisíc korun, se vám obratem tato částka vrátí. E-shop je běh na dlouhou trať, zákazníky si nezískáte přes noc. Ostatně nic se neděje přes noc, všechno potřebuje svůj čas.  

Chcete být hned tam, kde konkurence 

A to je samozřejmě taky špatně. Nemůžete být během měsíce tam, kam se konkurence dostávala dlouhé roky. Opět je to jen otázka času. Podnikatelé, kteří chtějí zbohatnout díky internetovému obchodu, se musí obrnit trpělivostí a vytrvalostí.  

Přivýdělek na prvním místě, zákazníci na druhém 

Také je nutné říct, že drtivá většina začínajících podnikatelů se zaměří na výdělky, ale ne na zákazníky. Jenže zákazníci jsou to, co je na prvním místě, a to je nutné si uvědomit. Bez zákazníků by e-shop nebyl a ani by nefungoval.  

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.