Jak napsat článek, který prodává?

Jak napsat článek, který prodává?

Vlastníte web, nebo e-shop a potřebujete články, které prodávají? Není to zase tak složité, jak to vypadá. Psaní článků je poměrně jednoduché, musíte se pouze držet jednoduchých pravidel a zároveň používat prvky, které Vám pomohou zaujmout čtenáře. 

Potřebujete poutavý nadpis 

Nadpisy jsou nesmírně důležité, jelikož jsou to právě ty, které zaujmou pozornost čtenáře. Na jeho zaujetí máte jen několik sekund, pokud jejich pozornost nechytnete, čtenář jednoduše přejde na jiný web a s největší pravděpodobností k Vaší konkurenci, což pochopitelně nechcete. 

Jak tedy nadpis vytvořit poutavě? 

Je to kupodivu velice prosté. Nabídněte čtenáři nadpisem pocit, že může získat něco, co doopravdy chce. Něco, co řeší jeho problém, případně se jedná o výsledek něčeho, co čtenář potřebuje. Pochopitelně však neslibujte něco, co nemůžete splnit. Zároveň také není vhodné používat poutavý nadpis, který pak nesouvisí s obsahem, ačkoli i to může někdy být dobrou variantou. 

Členění textu 

Pokud budete dobře členit Váš text, bude jistě mnohem příjemnější jej číst. Stejně jako si dáváme práci s naformátováním dopisu, ať již ho píšeme v ruce, nebo na počítači, je dobré dát si tu práci i s článkem, zvláště pokud něco nabízí a jeho účelem je prodat. 

Napište vašemu produktu příběh 

Pokud máte pocit, že stačí pouze popsat produkt, který zákazníkovi prodáváte, jste na velikém omylu. Produkt sám o sobě je pouze věc, kterou zákazník s největší pravděpodobností již hledá, a tak o ní také ví spoustu praktických věcí. Chcete-li tedy zákazníka přesvědčit, aby produkt zakoupil právě u Vás, je potřeba předložit mu osobní příběh, díky kterému bude chtít právě Váš produkt. 

Pokud se budete držet těchto jednoduchých pravidel, uvidíte, že Vaše prodeje porostou. Dobré zpracování textu pochopitelně není vše, je potřeba doplnit jej o dobrý grafický vzhled a uživatelskou jednoduchost. 

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *