Klíčová slova jsou opravdu důležitá v SEO světě. Každý, kdo se stará o webové stránky nebo kdo chce dostat webovou stránku na přední příčky vyhledávání by měl provést analýzu klíčových slov a daná klíčová slova do webu či textů na webu zakomponovat. V souvislosti s klíčovými slovy si pojďme zmínit několik nástrojů pro návrh klíčových slov, které vám výrazně usnadní práci a které vám zároveň pomůžou najít důležité klíčové fráze, které využijete pro tvorbu vlastního obsahu na webu. I díky nástrojům budou váš web internetové vyhledávače doslova milovat.
Použijte našeptávače
Snad nejjednodušší pomůckou, která vám dokáže získat klíčová slova a fráze pro webové stránky, jsou našeptávače, které mají ve svém portfoliu internetové vyhledávače Seznam a Google. Pokud budete psát text do vyhledávače, automaticky se vám zobrazí návrh nejčastěji hledaných frází. Využijte proto v textu na webu slovní spojení, která se vám nabídnou a která vám internetový vyhledávače navrhne.
Využijte Google AdWords
Mezi SEO specialisty je velice oblíbený nástroj Google AdWords. Jedná se o nejvyužívanější a také nejkomplexnější nástroj pro vyhledávání klíčových slov. Tento nástroj vyhledá jak fráze, tak vám sdělí měsíční vyhledávání nebo konkurenčnost fráze. Snadno si jednotlivé fráze můžete exportovat do Excelu a poslat pak svému copywriterovi.
Goodle Trends jsou také dobrým nástrojem
Kromě Google AdWords můžete využívat i jiný nástroj, a to konkrétně Google Trends. Jedná se o nástroj, který analyzuje aktuální trendy ve vyhledávání, a to v čase a v různých zemích.
Využít můžete i statistiky ze Seznamu
Ku prospěchu jsou i statistiky se Seznamu. Stačí, když jen do vyhledávače napíšete klíčová slovo a kliknete na “statistiky vyhledávání”. Hned vám vyjede jak denní objem vyhledávání, tak měsíční objem vyhledávání, případně podobné fráze, které se taktéž vyhledávají.