Mít svou vlastní webovou stránku nebo internetový obchod, to je pro mnohé sen, který si lze snadno splnit. Na internetu se aktuálně najde opravdu mnoho nejrůznějších návodů na to, jak si vytvořit vlastní webovou stránku přesně podle představ. Už málokde se však píše o tom, jak zvládnou SEO čili jak optimalizovat web pro internetové vyhledávače. SEO je v dnešní době něco nezbytného a něco velice potřebného, přece jen nových webových stránek přibývá každou minutou mnoho. Abyste se v konkurenci neztratili, abyste naopak byli první ve výsledcích vyhledávání, najměte si služby SEO specialisty. Tedy pokud SEO zrovna dvakrát nerozumíte.
SEO specialisté jsou odborníci na SEO, kteří se postarají o to, aby webová stránka byla skutečně na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání. Jak to ale už bývá, v každém oboru se najdou podvodníci, kteří vám slibují hory, doly, ale nakonec skutek, utek. I v SEO světě se setkáte s řadou podvodníků, kteří mají v ústech jen hromadu lží a výmluv. Ovšem každý, kdo se o svět internetového byznysu zajímá, ví, že SEO není o slibech nebo řečech, je to hlavně o poctivé práci, která se v tomto odvětví opravdu vyplácí.
Abyste nepadli do rukou neférových SEO specialistů, kteří vám naslibují opravdu mnoho, přesto jejich práce tomu odpovídat nebude, prozraďme si nejčastější výmluvy a lži, které mají být jistým upozorněním, že je třeba se takovému člověku vyhnout.
Zaručuji vám první pozici ve vyhledávání během chvilky
Sice každý chce být na první pozici ve výsledcích vyhledávání, ale je třeba si uvědomit, že se tak nestane ze dne na den. Jak jsme zmínili, SEO je především o tvrdé a poctivé práci. V tomto odvětví se nevyplatí podvádět, jelikož za to hrozí opravdu nehezké postihy od internetových vyhledávačů. Zejména Google si na podvodníky dává opravdu velký pozor. Podvodné praktiky ihned trestá.
SEO je velice komplikované. Nemůžu vám vysvětlit, co budu dělat a jak to budu dělat
Pokud vám člověk nemůže říct, k čemu se chystá nebo co bude s webovou stránkou dělat, dejte od něj ruce pryč. Každý SEO konzultant či specialista by vám měl umět vysvětlit, co hodlá s webovou stránkou podniknout. Měl by vám umět říct, k čemu jednotlivé kroky povedou a jak vám to může pomoct.