Copywriting je v současné době doslova hitem. Pokud člověk umí sepsat myšlenku do pár slov, má ty nejlepší předpoklady se copywriterem také stát. A když se k tomu všemu připojí i všeobecný rozhled, ostrá mysl a schopnost nasávat okolní znalosti, je na té nejlepší cestě k profesionálnímu psaní. Mimochodem, věděli jste, že každý copywriter může využívat rovnou několik atraktivních nástrojů, které mu psaní trochu usnadní?
Vallex, abyste rozuměli všemu, co píšete
Nezřídka se stává, že copywriter použije slovo, kterému dostatečně dobře nerozumí, což se následně projeví ve srozumitelnosti, spíše v tomto případě nesrozumitelnosti textu. Aby se copywriter vyvaroval chybnému používání slov, měl by si osvojit používání nástroje Vallex, což je slovník složitějších českých slovíček. Pokud si s některým slůvkem nevíte rady, Vallex vám podá vysvětlení i hezkou definici.
Nechybujte.cz pro česká synonyma
Není tajemstvím, že každý dobrý copywriter by měl mít opravdu pestrou slovní zásobu. Časté opakování slov, které se navíc vyskytují blízko u sebe, nevypadají zrovna profesionálně, spíše budí dojem čistého amatérismu. Člověk si nyní jistě říká, že se to poví opravdu snadno, ale někdy ta synonyma konkrétních slovíček do hlavy prostě neskáčou. A je to v pořádku, i takové dny jsou. Pomocnou ruku podává online nástroj nechybujte.cz, který nabízí pořádnou dávku adekvátních synonym.
Syd pro přirozené psaní
Máte někdy problém s tím, že to, co napíšete, zrovna nevyzní přirozeně, spíše je trochu problematické z textu pochopit, co jste tím vlastně chtěli říct? I v takových chvílích se můžete obrátit na online nástroje, a to v tomto případě na SyD. Nástroj vytrhává trn z patky každému, kdo neví, jakou variantu slova použít, aby se skutečně o přirozený text jednalo.