Na sociálních sítích dneska trávíme poměrně hodně času. Mnohdy se to vyšplhá až k několika hodinám, což je naprosto šílené. Na sociálních sítích si většinou ani nepíšeme s nikým blízkým, většinou zde jenom prokrastinujeme a sledujeme to, co nás zajímat nemá, ale je to mnohem zábavnější než činnost, jakou zkrátka dělat musíme.
V poslední době se ukázalo, že konkrétně na Facebooku trávíme v průměru tři hodiny denně, což je naprosto šílené! Tři hodiny dohromady denně trávíme na sociálních sítích, dále osm hodin v práci a osm hodin spíme – k tomu je nutné připočíst nějakou cestu z práce či do práce, nákup a takové ty běžné věci. Najednou nám nezbude čas ke zdokonalování se nebo k jiným podobným věcem.
Díky tomu, že na sociálních sítích, konkrétně tedy na Facebooku, trávíme hodně času, je to skvělá možnost, jak si mohou společnosti udělat reklamu, protože tu nikdy nepřehlédneme. Vždy nám na facebookové zdi vyjedou sponzorované stránky a vždy se nad nimi pozastavíme, tudíž reklama je vždy efektivní.
Ovšem co se týče té facebookové reklamy, je nutné si položit otázku, jestli ovlivňuje množství textu na obrázku výkonnost reklamy.
Kontroluje či nekontroluje Facebook reklamy?
Podle všeho prý Facebook kontroluje množství textu v obrázcích. Poté se provedou nějaké výsledky kontroly. Podle těchto výsledků se pak reklamy, které mají větší množství textu u obrázků, ukážou menšímu množství lidí.
Mnoho lidí však nevěří tomuto tvrzení, a tak to mnozí vyzkoušeli na vlastní pěst. Jak to tedy probíhá v praxi?
Máme čtyři úrovně verbalizace
Facebook skutečně kontroluje, jestli je reklama v pořádku či není. Jsou tu čtyři úrovně verbalizace. Právě tato funkce vám zhodnotí váš text a zařadí ho do čtyř úrovní od nejlepší úrovně „OK“ (kdy tato reklama je naprosto v pořádku a Facebookem je naprosto schválena) až po „velké“ (v této úrovni je reklamní text u obrázku moc dlouhý, měli byste ho zkrátit nebo vaše reklama nebude efektivní).