Vydělávat na internetu je v současné době poměrně snadné. Lidé si umí založit svůj vlastní web, mnozí lidé přijdou i na to, jak se zakládá e-shop. V současné době je právě e-shop doslova zlatý důl. Jenže zpropagovat ho, to je oříšek. Nejdříve však musíte e-shop dostat do podvědomí vyhledávače, proto je nutná neustálá SEO optimalizace. Kromě toho, že se e-shop bude plnit blogovými články, je dobré na jiné online magazíny umístit SEO články, tedy články, které jsou reklamní. Díky reklamním textům získáte zpětné odkazy, zlepší se vaše pozice ve vyhledávání a vy se tak budete moct radovat ze stále větších a rostoucích zisků.
V ideální případě je dobré najít si SEO konzultanta či SEO specialistu, který se o veškeré SEO optimalizace postará. Nebudete mít tedy starosti navíc. Pokud se však rozhodnete SEO článek vytvořit a následně publikovat sami, poradíme vám, jak ho publikovat, aby byl užitečný a aby e-shopu nebo online magazínu přinesl úspěch.
Nejdříve musíte najít vhodný web
Prvním krokem k úspěšnému publikování SEO článku je najít vhodný web. Při výběru vhodného webu dbejte zejména na to, jestli web souvisí s tématem vašeho SEO článku. Publikovat článek na webu, který pojednává úplně o něčem jiném, je největší chyba, jaké se můžete dopustit.
Ideální je provést případnou analýzu webů, které jsou pro váš SEO článek vhodné.
Musíte provázat články s existujícím obsahem
V nejlepším případě provažte svůj SEO článek s už existujícím obsahem. Vyhledejte vhodná slova, do nichž umístíte odkazy na existující obsah. Doporučuje se spolupracovat s dalšími magazíny, jejichž články je možné různě propojovat a spojovat pomocí vašeho SEO článku.
Udělejte článek nadčasový
Základem úspěšného SEO článku je to, že ho uděláte nadčasový. Základem nadčasovosti je jednoznačně přirozenost, také přínos čtenáři (jen tak bude článek sdílen a bude získávat větší dosah), také je nutné, aby byl článek dostatečně srozumitelný a neustále optimalizovaný.