Na internetu dnes a denně čteme mnoho zajímavých článků, které nám zlepšují náš všeobecný rozhled. Pokud i vy patříte k těm brouzdálkům, kteří stále brouzdají na internetu a hledají články, které by je zaujali, co takhle ty články začít psát? Pokud máte nějaký rozhled, pokud umíte skládat věty a nezapomínáte na pointu, rozhodně vám nic nebrání v tom, abyste se stali copywriterem. Takový copywriter se nemá vůbec špatně, pokud umí psát poutavě! A abyste psali poutavě, přinášíme vám pár tipů.
Na internetu dneska trávíme skutečně hodně času. Samozřejmě nebrouzdáme jenom na sociálních sítích, ale taky si čteme mnohé články, které nám mají odpovědět na otázky. Za všemi články, které čtete, stojí jistý copywriter, který se tímto živí. Aby ho však články uživili, je třeba, aby psal poutavě, protože jinak jeho články nebudou pro čtenáře zajímavé, tudíž ani nebudou sdílené.
Abyste i vy psali poutavé texty, přinášíme vám pár rad, díky kterým se vám poutavé texty budou psát skutečně lehce.
• Hlavní nadpis
Nejvíce zaujmete potencionálního čtenáře tím, když budete mít poutavý nadpis. Češi se označují za čtenáře titulků – pokud je nezaujme nadpis, nikdy je nemůže zaujmout ani článek, protože si ho nikdy nepřečtou. Všechnu svou kreativitu tudíž vsaďte právě na nadpis, který je skutečně to hlavní.
• Předměty
Lidský mozek příznivě reaguje na předměty, které se v článku nachází. Pokud tedy zaujmete předměty v článku, máte vyhráno, protože si lidé skutečně článek přečtou. Mezi tyto předměty se řadí samozřejmě číslovky, ale taky i odrážky nebo tečky či otazníky.
• Hlavní myšlenka
Abyste zaujali čtenáře, měli byste mít na paměti, že je třeba hned ze začátku sdělit hlavní myšlenku. Lidé jsou netrpěliví, nechtějí číst omáčku kolem, která je odděluje od tématu, o které se zajímají. Vždy tak už v prvním odstavci přejděte k hlavní myšlence, protože jenom tak zaujmete čtenáře.