Reklamní bannery na webech jako efektivní propagace. Jak se dělí?

Reklamní bannery na webech jako efektivní propagace. Jak se dělí?

V současné době existuje mnoho druhů internetové reklamy, respektive mnoho forem internetové reklamy. Moc dobře si uvědomujeme, že internet vládne dnešnímu světu, a tak investujeme právě do internetové reklamy, která má opravdu obrovský dosah. Je to navíc daleko levnější reklama, než jakou je třeba televizní nebo rádiová reklama.  

V souvislosti s formami internetové reklamy se můžete setkat i s reklamními bannery, které jsou jednou z forem internetové reklamy. Možná jste se s reklamními bannery již setkali, majitelé webů si často bannery mezi sebou vyměňují. Jsou většinou ve formě obrázku nebo mini plakátu na webu. Když na tento reklamní banner člověk klikne, je automaticky přesměrován na webovou stránku. Jak jsme zmínili, většinou si majitelé webových stránek mezi sebou bannery vyměňují, ale je to samozřejmě i reklama, za kterou e-shopy platí.  

Reklamní bannery jsou často rozdělovány na tři skupiny.  

Reklamní bannery s paušální platbou 

Setkat se můžete s bannery s paušální platbou, kdy se platí za umístění banneru jednou měsíčně. Většinou se stává, že zájemci o umístění reklamního banneru si předplácí umístění banneru na dobu delší než jeden měsíc, s tím poté souvisí sleva za dlouhodobé umístění.  

Reklamní bannery v partnerském programu 

To znamená umístit banner na partnerskou webovou stránku, často dochází v takovém případě ke zmíněné výměně reklamních bannerů.  

Reklamní bannery, kdy se platí za kliknutí 

Setkat se také můžete s reklamními bannery, za které se platí, až když na ně někdo klikne. To znamená, že neprovádíte takzvanou paušální platbu, tudíž neplatíte třeba jednou měsíčně stanovenou sumu, ale platíte částku stanovenou dle počtu kliknutí. Cena za kliknutí je vždy stanovena individuálně dle webu, na němž je banner umístěn. Odvíjí se třeba od návštěvnosti.  

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.