Zajímáte se o svět SEO a neustále se v něm chcete posouvat kupředu? Pak vás musí zajímat několik věcí. Jednou z nich jsou klíčová slova, na která se nezapomíná ani v tomto roce. Každým rokem se na internetu objeví mnoho trendů a tipů, jak zlepšit pozici ve vyhledávání a jak ještě lépe optimalizovat webovou stránku pro vyhledávače. Nepodcenit výzkum klíčových slov se stává stálicí v tomto žebříčku.
Jinak řečeno – na klíčových slovech zkrátka záleží. Ať už chcete optimalizovat svůj web nebo e-shop, je důležité udělat podrobný výzkum klíčových slov. Pakliže se zaměříte na špatná klíčová slova, nepomůže vám ani ta nejlepší optimalizace pro vyhledávače.
Informační a komerční klíčová slova
Je zapotřebí si uvědomit, že za každým hledaným dotazem se ukrývá záměr hledání. Ten, kdo něco píše do vyhledávačů pravděpodobně něco hledá a touží najít určitý typ obsahu. A právě do tohoto se musíte s klíčovými slovy trefit.
Dnes rozlišujeme informační a také komerční klíčová slova. Zatímco první zmíněná jsou součástí vyhledávání ve chvíli, kdy se někdo chce o něčem informovat nebo vzdělávat, komerční klíčová slova se používají v okamžiku, kdy člověk hledá konkrétní produkt nebo řeší konkrétní problém.
Aby se dosáhlo toho, že budete dobře dohledatelní je klíčové, aby váš web nebo jeho kategorie odpovídali záměru vyhledávání. Velkým pomocníkem je v tomto případě blog. Do jednotlivých článků lze totiž zahrnout dostatečné množství slovíček.
Nebojte se používat SEO nástroje
Provést analýzu klíčových slov je opravdu důležité. Pokud však nevíte, jak na ni nebo jí nechcete ztrácet příliš mnoho času, poradí vám i bezplatné SEO nástroje, které za vás odvedou prakticky veškerou práci. Samozřejmě existují i jejich placené verze, které jsou o něco zdatnější než free alternativy.