Když si založíte webovou stránku, můžete s ní naložit různě. Můžete ji v budoucnu prodat nebo může sloužit jako místo pro reklamní texty mnohých firem, kteří si za tuto reklamu zaplatí. Aby však byl web vyhledávaný a hodnotný, je třeba ho mít dobře propagovaný. Zejména ze začátku je nutné web dostat do podvědomí lidí, mnohdy nepomůže jen kvalitní SEO v takovém obrovském množství webových stránek. Někdy je dobré utvořit si reklamu na Facebooku, která přižene velké množství čtenářů, což zvýší hodnotu webu.
Důvodů, proč využít reklamu na Facebooku, je však mnohem více. Pokud tedy v budoucnu plánujete prodat svůj web za skvělou cenu, pracujte už nyní na jeho hodnotě. Ta nabyde díky návštěvnosti a tu získáte díky reklamě na Facebooku. Reklama na Facebooku vám však přinese mnohem víc.
Rozšíří se možnosti cílení
Na Facebooku se dá cílit reklama na obrovské spektrum lidí. Nemusíte cílit jen na ženy nebo muže, ale také lze využít cílení na věk, lokalitu či na zájmy a chování uživatelů. Pokud prodáváte filmové suvenýry, snadno zacílíte díky Facebooku nejen na milovníky suvenýrů, ale také na konkrétní fanoušky filmových hrdinů.
Nevypadá to jako reklama
I když dnes lidé rozeznají reklamní příspěvek, reklama na Facebooku mnohdy jako reklama nevypadá. Když si s ní pohrajete a uděláte ji dobře, pokud použijete atraktivní obrázek i text, lidé budou zaslepeni a reklamu na první pohled nepoznají. I to je důvod, proč do reklamy na zmiňované sociální síti investovat.
Levná reklama
Kdo by nevyužil levné reklamy. Reklama je na Facebooku skutečně levná, osloví se s ní velké množství potencionálních klientů či případně čtenářů a cílení je opravdu široké. Dalo by se říct, že jednoho člověka oslovíte jenom za pár haléřů. A získání takové reklamy není nic složitého. Samotný Facebook nabádá k levné propagaci.