Přemýšleli jste někdy nad tím, kdo stojí za články, které čtete? Vy sice čtete články na internetu, ale někdo je zkrátka musel napsat. V mnoha
Read more
Přemýšleli jste někdy nad tím, kdo stojí za články, které čtete? Vy sice čtete články na internetu, ale někdo je zkrátka musel napsat. V mnoha
Read moreUž jste někdy přemýšleli nad tím, kdo stojí za obsahem na webu, který je váš oblíbený? Za textem stojí takzvaný copywriter, což je člověk, který
Read morePatříte mezi copywritery? Pak jste se jistě setkali s mnohými kritikami. Lidé jsou v současné době závistiví a rádi si vybíjí svou zlost na někom,
Read moreBýt copywriterem to je dělat profesi budoucnosti. V současné době se neustále mluví o tom, že firmy budou díky nedostatku zaměstnanců donuceny investovat do robotů,
Read moreJe jen málo oborů, které mají budoucnost. Díky zaměstnanecké krizi se neustále potýkáme s domněnkou, že zanedlouho budou firmy investovat do robotizace, což je něco,
Read moreBýt copywriterem je vykonávat povolání budoucnosti. Tento obor je neodmyslitelnou součástí světa SEO, tedy optimalizace webových stránek, kterou vykonává SEO specialista. I když se do
Read moreNeustále přibývá lidí, kteří se živí profesí „copywriter“. Otázkou je, co si pod tímto pojmem představit? Copywriting je tvůrčí činnost, při které vznikají čtivé a
Read moreBýt copywriterem to znamená mít povolání budoucnosti. Pokud sledujete aktuální dění, víte, že se do České republiky dostala zaměstnanecká krize, která nutí mnohé firmy investovat
Read moreKaždý copywriter ví, že musí vytvořit takový článek, který zaujme na první pohled. Dnes čtenáři čtou především titulky, následně zhlédnou článek a teprve potom se
Read moreKaždý copywriter by měl mít na mysli jedno – dnešní čtenáři jsou čtenáři nadpisů. Pokud není kvalitní a poutavý nadpis, je pravděpodobné, že článek ani
Read moreMnoho copywriterů dělá tu chybu, že do článků nepřidávají nic, co by upoutalo čtenářovu pozornost. Jenže čtenáři to, co je na první pohled neupoutá, zkrátka
Read moreCopywriteři je nelehké povolání zejména v dnešní době, kdy čtenáře leccos neupoutá. Pokud jste copywriterem, moc dobře víte, že je čím dál těžší vymyslet zajímavý titulek,
Read moreKaždý copywriter by měl mít na paměti, že článkem musí čtenáře zaujmout. Každý čtenář totiž nejdříve sjede článek pohledem, aby zjistil, jak dlouhý je a
Read moreKdyž potřebujete najít odpověď na nějakou konkrétní otázku, většinou zamíříte na internet. Internet dneska vládne světem, jedná se o místo, kde zkrátka lidé najdou odpovědi
Read moreNa internetu dnes trávíme hodně času. Čas zde netrávíme jenom na sociálních sítích, jak si mnoho lidí myslí, ale trávíme ho zde především na webových
Read moreSprávný copywriter je ten, který se neustále učí a který se neustále snaží být lepší ve svém oboru. Pokud i vy pracujete jako copywriter, moc
Read moreInternet má svoje pro i proti. Mnoho lidí vidí hlavně to proti, ale internet je skvělé místo, na kterém se dozvíte vždy vše, co potřebujete.
Read moreDneska se dá rozjet byznys vlastně v jakémkoliv oboru. Pokud jste pisálci, rozhodně byste měli začít podnikat v copywritingu. Jenom to chce založit si živnost a najít
Read moreNa internetu dnes a denně čteme mnoho zajímavých článků, které nám zlepšují náš všeobecný rozhled. Pokud i vy patříte k těm brouzdálkům, kteří stále brouzdají na
Read moreNa internetu dnes trávíme hodně času. Většinou tento čas trávíme online, tudíž jsme na sociálních sítích a vnímáme svět jenom přes ně. Ostatně někdy se
Read moreŽijeme v době internetu. Nejvíce nás ovládají sociální sítě, na nichž trávíme dokonce až tři hodiny denně (co ukázaly nedávné průzkumy). Je to šíleně moc, když
Read more