Každý copywriter se musí snažit, aby dodával na webové stránky kvalitní obsahy. Pokud nebude dodávat kvalitní obsahy, pak nebude web čtený a ani posouván ve
Read moreJak by měl vypadat článek o jedné normostraně?
Copywriting je v současné době velice zajímavý profese, která láká každého pisálka. Z počátku to začíná jenom malým přivyděláváním si, kdy člověk píše pár článků
Read moreČtyři věci, na které nesmí copywriter nikdy zapomínat
Copywriter, to je dnes velice ceněná profese. Přece jenom bez internetu bychom si dnes nevěděli rady, navíc je to zároveň svět, ve kterém může rozjet
Read moreWordPress SEO tipy pro začátečníky
Rozhodli jste se, že se vrhnete do světa SEO? SEO je poměrně věda, v překladu to znamená optimalizace pro vyhledávače. V praxi to pak vypadá
Read moreNejčastější chyby, kterých se copywriteři dopouští
Být copywriterem je velmi slibné. I když se neustále hovoří o robotizaci či automatizaci, copywriteři jsou ti, kteří mají jistotu, že jejich práce bude potřebná
Read moreKde najdou copywriteři práci?
Pokud vás baví psát a píšete poutavě, je jen otázkou, jak si lze tímto koníčkem přivydělat. Jestliže svým textům věříte a víte, že mohou být
Read moreJak vypadá kvalitní copywriter?
Hledáte člověka, který vám kvalitně otextuje celou vaši webovou stránku, případně internetový obchod? Nabídku copywriterů najdete na nejedné stránce na internetu, využijte toho. Je ale
Read moreNadpisy hrají hlavní roli, to by měl vědět každý copywriter
Pokud se chcete stát kvalitním copywriterem, měli byste vědět několik věcí. Zejména byste měli chuť se neustále učit, protože to je i v tomto povolání
Read moreJakých chyb se nejčastěji dopouští copywriteři?
Ať už čtete na internetu o automobilech, zvířatech nebo o módě, za každým textem stojí takzvaný copywriter, který se stará o to, aby obsah na
Read moreKnihy, které by si měl přečíst každý copywriter
Ať už dělá člověk cokoli, jakékoli povolání, ať už pracuje v jakémkoli oboru, měl by se neustále vzdělávat. Jen tak může být člověk v daném
Read moreJak na relevantní obsah a nadpisy
Žádný copywriter není bezchybný. Najdou se copywriteři, kteří teprve začínají a chyb mají v textech víc než jiní. Ovšem ani ostřílení profesionálové nemají texty bez
Read moreJak na formátování a vizuální stránku textů
Přemýšleli jste někdy nad tím, kdo stojí za články, které čtete? Vy sice čtete články na internetu, ale někdo je zkrátka musel napsat. V mnoha
Read moreCopywriteři se učí od Stephena Kinga aneb tipy k nezaplacení
Už jste někdy přemýšleli nad tím, kdo stojí za obsahem na webu, který je váš oblíbený? Za textem stojí takzvaný copywriter, což je člověk, který
Read moreI copywriteři jsou jen lidé a dopouští se chyb. Jaké jsou nejčastější?
Patříte mezi copywritery? Pak jste se jistě setkali s mnohými kritikami. Lidé jsou v současné době závistiví a rádi si vybíjí svou zlost na někom,
Read moreJaké vlastnosti potřebuje copywriter a co je náplní jeho práce?
Být copywriterem to je dělat profesi budoucnosti. V současné době se neustále mluví o tom, že firmy budou díky nedostatku zaměstnanců donuceny investovat do robotů,
Read moreJaký je rozdíl mezi copywriterem a copywrighterem?
Je jen málo oborů, které mají budoucnost. Díky zaměstnanecké krizi se neustále potýkáme s domněnkou, že zanedlouho budou firmy investovat do robotizace, což je něco,
Read moreDeset rad pro každého copywritera
Být copywriterem je vykonávat povolání budoucnosti. Tento obor je neodmyslitelnou součástí světa SEO, tedy optimalizace webových stránek, kterou vykonává SEO specialista. I když se do
Read moreO čem copywriting není a o čem by měl být
Neustále přibývá lidí, kteří se živí profesí „copywriter“. Otázkou je, co si pod tímto pojmem představit? Copywriting je tvůrčí činnost, při které vznikají čtivé a
Read moreČtyři úskalí copywriterů
Být copywriterem to znamená mít povolání budoucnosti. Pokud sledujete aktuální dění, víte, že se do České republiky dostala zaměstnanecká krize, která nutí mnohé firmy investovat
Read moreJak má vypadat článek, aby na první pohled upoutal?
Každý copywriter ví, že musí vytvořit takový článek, který zaujme na první pohled. Dnes čtenáři čtou především titulky, následně zhlédnou článek a teprve potom se
Read moreJak by měl vypadat nadpis a podnadpis článku?
Každý copywriter by měl mít na mysli jedno – dnešní čtenáři jsou čtenáři nadpisů. Pokud není kvalitní a poutavý nadpis, je pravděpodobné, že článek ani
Read more